Sider

tirsdag 30. november 2010

Arbeid til Nairobi prosjektet.

Kvart år har Bergeland vgs ei julamessa der pengane dei for samla inn går til skulen sitt humanitære prosjekt i Nairobi. I anledning denne julemessa produserer vi ein masse ulike ting som vi kan selga på denne julemessa som er på Bergeland vgs den 27.november. Eg har arbeida med dei samme kompetansemåla heile uka,og kompetansemåla som eg har arbeida med er:
-bruke materiale på økonomisk måte
-gjere greie for lokale og vitskaplege namn på botanisk materiale
Vi begynte på mandag 22.nov. å produsera pene kranser. Vi skulle alle ”laga” tre kransar kvar, vi skulle feste på grøntmateriale på halmkransar. Vi benytta materialer som gran og liknande Då vi var ferdig med å dekka halmkransane med grøntmateriale skulle vi få pynta dei med ulike ting.
 Surra på gran og silkefuru

 Pynte kransane med litt pynt og. Syns dei blei veldigt pene.

Eg hadde og i sist uka bjunt å laga eit julatre, som eg i dag gjor heilt ferdigt. Hadde kun lagt sjølve formen som eg skulle dekka med gran i dag. Desse trea blei kjempe kule syns eg.
"Treet" slik det var når eg begynte på det i dag.

Eg pynta juletreet heilt enkelt med nokon kristornblad, (falske) rognebær og ei stjerna.

På Tirsdagen 23. november skulle vi arbeida med å potteplanter. Her blei det laga veldigt mye flotte ting. Vi hadde fått inn masse svibler, orkidèer og ildtopp, og alle dei ulike plantane blei veldigt kult laga til i forskjellige potter og vaser/glass. Eg var i hovedsak med å laga arbeida med sviblane, då eg, Inger Kristine og Cecilia jobba samarbeida litt med. Her er det nokon bilder fra nokon av arbida vi gjor med sviblane.



Eg laga også ein av desse flotte arbeida her med ein orkidè plante, mose og annet. Syns det blei kjempe pene. Vi fikk laga veldigt mykje fint desse to dagene, og meir skal vi få laga resten av uka.

1 kommentar: