Sider

onsdag 22. september 2010

Utplassering 14.09 PTF

Tirsadag 14.09 skulle vi ver utplassert i bedrift heile dagen, eg var då utplassert på Studio blomst på Bryne. Her fikk eg bli med å laga ting og utføra andre arbeidsoppgaver i butikken og lært korleis kassen fungerer. Eg hadde enda ikkje bestemt meg for kva kompetansemål eg vill arbeida med, så eg har ikkje tenkt så mye på nokon spesielle mål denne gongen når eg var utplassert.




Her er nokon bilder av tinga eg laga denne dagen

Eg har arbeida med ein del ulike materialer denne dagen når eg laga desse tinga, og lagte vel omtrent 10 stk av kvar av dei to ulike tinga. Eg har brukt materialer som: ull, trå/garn, roser, buljongtråd og LAMAHÅR^^ og andre ting.

1 kommentar:

  1. Så fine bilder du tar. Kjempefine arbeider du har laget:) Stilig blogg du har

    SvarSlett