Sider

tirsdag 5. oktober 2010

Krative formarbeider

Denne uka skulle vi ha besøk av Tommy Eide som skulle bli med oss å arbeida med kreative formarbeider. Den første dagen lagte vi forkskjellige ting, og materialet vi brukte mye/mest av denne dagen var vikletråd. Bilder av dei tinga eg laga den første dagen han var her.    (dårli bildekvalitet, glemte kamera denne dagen, så bruke mobil :s )

Her har eg laga ein "bordpynt" eller noge. For å laga denne har eg bruka vikletråd som eg har surra rundt eit reagensglass for så å klemme "sirklene" flate og bruka di til å laga ein stor rund form som eg bøyde til slik den fikk formen over. Bildet under viser korleis det såg ut undervegs (Bildet er lånt av Hanna, siden eg glemte å ta bilde undervegs sjølv).
Eg prøvde meg også på å "dekorera" ein vannholder med ståltråd. Først laga eg den heilt enkel og deretter bygde eg på den slik den fikk tre "bein".




Vi fikk også læra korleis vi kunne lage kule "insekter" som vi feks kan bruka i ein bukett eller andre ting. For å laga dette "dyret" brukte eg ein enkel ståltråd inni og la gress rundt den og surra det sammen med ein vikletråd. Øynene laga eg av buljongtråd.

Vi fikk også prøve oss på å laga "fisker",for å laga denne dro eg ut ei heil snelle med vikletråd. Så forma eg den etterpå som ein fisk.

Denne dagen var utruligt kjekke!


2 kommentarer: