Sider

mandag 11. april 2011

Produkt til vurdering

Vi skulle laga to produkter før storefri og velga kva for eit av desse vi ville ha vurdering på. Eg valde å laga ein dekorasjon og ein bukett og deretter sjå og vurdera kva eg sjøl syns var det besta produktet som eg ville ha vurdering på.

Eg valte å få vurdering på buketten min i stede for dekorasjonen, pga eg syns eg fikk ein mykje betre form og komposisjon på denne i forhold til dekorasjonen min. Eg følte eg fikk til ein bra teknikk (radial grupperingsteknikk) og eit fast og godt bindepunkt. Eg fikk læra å laga eit skikkeligt underlag til buketten av grøndt noko eg ikkkje trur eg har gjort før. Syns kanskje det blei litt stort til slutt, men pent.
 Bukett med peoner, greinnellik, viburnum, limonium, salal, eucalyptus og
 proporsjoner= 1/2-1/2

3 kommentarer: