Sider

onsdag 2. februar 2011

Båredekorasjon

Tirsdag og onsdag fikk vi prøva på å laga båredekorasjoner. På tirsdagen begynte vi først dagen me å laga ein bårebukett til, før vi skulle få prøve oss på å laga ein båredekorasjon. Før vi gjekk i gang med å laga den hadde vi litt teori om korleis ein båredekorasjon skulle vær og lagast og kva som var viktigt vi huska på når vi lakte den.Vi lærte om proporsjoner på dekorasjonen og form.

Kompetansemåla eg valte å bruka var:


  • Bruke verktøy, materiale og teknikker på føremålstenleg og forsvarlig måte.
  • Kalkulere pris på produkt
  • Gjøre greie for lokale og vitenskaplige navn på botanisk materiale.

  • Til å laga denne båredekorasjonen brukte vi ein eigen båredekorasjonsskål med handtak på.
    Eg brukte bast til å binda oasisen fast til båredekorasjonsforma slik at den ikkje skulle falle ut om nokon var litt uforsiktige når dei bære den.Og begynnnte først å dekka og laga formen med grønt materialer.

    Brukte limonium å danna formen eg skulle ha.... slik det berre var å fylla i med andre ting etter kvart.
    Ferdigt produkt. Eg er ikje heilt fornøyd med den, kunne ha jobba betre i avslutningen på den lengste sida, den nerdeste blomen så litt "ensom" ut. Men utenom det er eg ganske fornøyd. Materiala såt godt fast i oasisen og eg har klart å følge "korsformen" veldigt bra på dette produktet. Dekorasjonen har ein dekorativ stil med mange forskjellige og store mengder av blomster. Stilen bærer preg av barokken, rokokko. Eg har klart å følga proporsjonane på denne typen dekorasjon veldigt bra. 1/3- 2/3, 1/3 ut på kvar side og 1/3 i høyden. Kontrastane eg har bruka i arbeidet mitt er stor-liten (store og små blomster),lys mørk konstrast (lyse blomster, mørkt underlag), glatt-matt (aspedistra bladet er glatt og sypressen matt)
    Blomstene eg har brukt i dette arbeidet er:
    krysanthimum
    limonium
    aspedistra
    sypress
    arabikum
    salal
    galax

    Ganske fornøyd med dette arbeidet, syns ikkje det blei så veldigt pent sjølv, men proporsjonane, formen og teknikken var veldigt bra på dette produktet. Bra til å ver min første båredekorasjon.

    1 kommentar:

    1. Fin båredekorasjon og god dokumentasjon med fine bilder:)))

      SvarSlett