Sider

onsdag 19. januar 2011

PTF utplassering 18.jan

Julen er over og det er tid for ein ny dag utplassert i butikken. Nye vårlege varer og julen er borte. I dag har det vert lage, lage, lage, og eg har fått laga mange ulike vårlege produkter.
Måla eg har valt meg for denne perioden av PTF er:
- Norske og botaniske navn
- utføre og tilpasse blomsterfaglege produkt

Når eg kom på jobb i dag fikk eg beskjed om at eg bare skulle finna på noko kjekt og koseligt å laga til salg i butikken. og då laga eg "samanplantninger" av ulike løkblomar.
Søte og koseligge perleblomar i sinkpotte:
 Brukte litt mose og dekka jorda med og hadde "gåsunger" i.
Laga dei i to ulike størrelser

Laga mange tullipanbuketter med rosa og kvite tullipaner:


Tullipaner, eucalyptus, bjørnegtress og myrt.
Eg pakka dei inn i sikepapir slik dei var ferdig pakka slik kunden kunne ta dei med som dei var, og slippe stå å venta på at dei blir pakka inn.

I dag har eg fått laga mange fine produkter med eit vårlegt preg, kjempe kjekt det etter alt julearbeidet før jul. Har lært litt navn ol undervegs, men det tar eg ikkje med i blogginlegget om kva dei forskjellige materiala ser ut og kva dei heiter. Ein kjekk dag med mye kjekt arbeid.

1 kommentar:

  1. Herlige og vårlige arbeider du laget. Du e kjempeflink:) Fine bilder

    SvarSlett