Sider

tirsdag 30. november 2010

Arbeid til Nairobi prosjektet

I dag skulle vi ha siste dagen med produsksjon til (Nairobi) julemessa. Og i dag skulle vi fokusera på å laga dekorasjoner. Det vi hadde igjen fra i gårdagen var dei materiala vi hadde tilgjengelige i dag, og ingen i klassen følte utvalget var noko godt, lite og få materialer. Men dekorasjoner fikk vi lagt mange av fordet om.
Kompetansemåla i dag, er di samme som eg har hatt heile uka.
Eg Astrid og Inger Kristine "slo oss sammen" og laga ein del like dekorasjoner. Di laga ein kvar, mens eg laga to av dei, slik vi fikk ei gruppa på 4 dekorasjoner. I desse dekorasjonane bruka vi tillandsia til å skjula oasisen med, og ein liten del av annen tillandsiaplante, krysanthimum, nellik, linmonium og cymbidium.

Den andre dekorasjonen eg brutke valte eg å bruka ein del typisk "jul" materialer i. eg brukte ein god del silkefure og anna vintergrønt. nokon røde bær og to cymbidium, eg pynta den litt med nokon røde "glitterpinner". Blei ganske pen.

Denne dagen syn eg at eg fikk gjort ein del ut i fra tida eg hadde til disposisjon, eg skulle kun ver halve skuledagen, pga kjøretimer. Dekorasjonane mine syns eg var pene og godt teknisk utført.

1 kommentar: